onsdag 5 maj 2010

Till alla kunder och blivande kunder




Jag nu är det dags att skriva i sin blogg igen. Det var ett tag sedan såg jag när jag kom in. Men bättre sent än aldrig.
Till alla kunder och blivande kunder vill jag påminna om att vi lagt till fredag på våra öppettider vi har även minskat ner en timma på öppettiden på lördag och söndag.

Vi vill så gärna nå ut till fler som besöker våran så fina och omtalad butik. Alla som varit inne i butiken här i Björneborg tycker att det är så fint. Och vilket utbud ni har säger de. Och det är vi väldigt tacksamma över.

Vi är nu hela 34 stycken olika hemslöjdare och konsthantverkare som är med i butiken. Det är så skoj att folk som tillverkar letar upp oss och frågar om det finns plats för dem också. Har vi inte något av de som de erbjuder så vill jag gärna att de går med.
Men nu är det fullt och vi får ställa folk i kö för att få en plats. Men vad skall man göra man kan ju inte bygga på höjden precis.

Lite fakta om vad som händer i butiken och jag tycker det är så skoj att det finns sådant intresse för att vara med hos oss.

Så välkommen till oss och handla fina och unika presenter för alla tillfällen.



Reblog this post [with Zemanta]

Inga kommentarer: