tisdag 29 juni 2010

Sista månaden i presentbutiken




Nu är det den sista månaden i presentbutiken här i Björneborg. En del av de hantverkare som varit med har redan hämtat sina alster då, de skulle ut på annat eller inte har tid att komma senare. Många av de som varit med tycker det är ledsamt att vi lägger ner. Men vad skall vi göra man kan ju inte ha flera boende och dyra resor för min sambo.
Det har varit jätteskoj att få lära känna alla de fina hantverkarna som varit med under tidens gång. Har fått många fina nya vänner där igenom. Så nog känns det vemodigt att sluta för den skull.

Jag kommer att fortsätta med mitt skapande och driva webb butiken vidare. Men då är det bara mina egna alster som gäller. Har redan tagit bort de övriga från sidan och kommer lägga in mera av mina egna alster framöver. Det tar sin tid att lägga in allt. Man måste fotografera redigera väga och skriva om varje alster man lägger in. Men jag kommer att ta det lugnt och ni får hålla er till tåls. Sidan kommer att fyllas på efter hand.

1 kommentar:

Tomas sa...

8 plus av 8 möjliga. Puss från din älskling