fredag 3 september 2010

Nu har jag ett nytt litet hobbyrum




Nu har jag ett nytt litet hobbyrum. Skulle vilja ha det större omkring mig men man får vara nöjd med det man har. För tillfället så målar jag skyltar igen. Men kan ej lägga ut dem för det är en hemlighet än så länge till dem som skall få dem. Kommer bilder längre fram.

För övrigt så har jag och grannen börjat med pyssel torsdag då vi turas om att vara hos varandra och pyssla. I går var Jessica här och lärde sig att måla välkommen skylt. Hon var så duktig och den skylt hon ritat upp kommer säkert att bli fin när den är klar.

Har tidigare varit hos henne och tillverkat mitt egna halsband, armband och ring. Riktigt skoj det med. Vi kommer att prova på det vi känner för. Vi håller ju även på med scrapbooking så många ideér finns i båda våra huvuden.

Nu skall jag starta upp en ny blogg kommer lägga ut länken här på sidan då jag publicerat den. Vad den handlar om får ni kika in själva och läsa. Lite får man väl hålla för sig själv en liten stund i alla fall :).....

Dagens bild en annan skylt jag håller på på att måla då bilden togs. Den är redan klar och leveread ut till kund.

Inga kommentarer: