torsdag 23 september 2010

Skyltar till Norge



Två skyltar till Norge. Kul att man får skicka till ett annat land. Men skall sanningen fram så är det ju inte första gången precis. Skyltarna jag målade var två stycken. Velkommen stod det på dem och på den andra var det några namn också. Ja jag har stavat rätt till välkommen för det stavas så på norska. Till den som skrev kommentar i förra inlägget vill jag tillägga att den som väntar på något gott..... Det är ju din dag i dag då du fyller 30 så GRATTIS grannen. 



Jag tycker det är skoj att måla troll och det vet ni ju som följer denna blogg att det inte är första gången jag gör. Att det sedan blir mest skyltar med dessa varelser på är det ju kunden som bestämt. För övrigt gillar jag att måla marina motiv och barnmotiv. Men man hinner inte det för alla beställningar man får. Men inte klagar jag inte. För det är ju det jag tycker är skoj. Den sista skylten målade jag till ett par vänner som gifte sig.