torsdag 14 oktober 2010

2 brödspadar till...

Nu har jag målat klart två brödspadar till. Även dessa fick gå i julens tecken. Det är så skoj att kunna sitta och måla det man orkar. Jag mår ju inte så bra för tillfället men man får inte klaga för det hjälper ju inte. 

Jag kommer att gå igenom det lager jag har på julalster och på så sett se att det räcker till för den julmarknad jag skall stå på den 1:a advent. Visst låter det långt dit. Men det tar ju en stund att måla också.



Mera julalster kommer det att bli och jag lovar lägga ut bilder på det som kommer till under mina penslar.  Än har jag inte bestämt mig för vad det blir nästa gång. Så njut av dessa bilder på mina nya alster. Och välkommen till julmarknaden den 1:a advent strax utanför Tibro. Tider kommer jag lägga ut senare och utförligare beskrivning på hur ni hittar till julmarknaden.



Underbara snögubbar

Snögubbarna på närmare håll

Tomten bland julklapparna

Tomten bland julklapparna fast på närmare håll

1 kommentar:

eve sa...

Svar: Tack så hemskt mycket:) och ha en fin helg du med!