onsdag 27 oktober 2010

Nyckelskåp och skyltar

Litet Nyckelskåp i härligt blått


Skyltar och nyckelskåp på tork här även grå skyltar


Skyltar på närmare håll

 
Så där ja. Nu har jag slipat nyckelskåpet och några skyltar i två storlekar. Det tar tid speciellt nu när min vänstra hand inte mår så bra. Jag har även målat bottenfärg på nyckelskåpet och några av skyltarna. Har två små skyltar och en stor som jag inte gjort något med än. Jo jag har slipat dem men ingen färg har de. I dag blev det gråa och blå skyltar.

De skall målas en gång till innan jag bestämmer mig för vad det skall bli för motiv. Det är de som är roligast att måla tycker jag. Och därför lägger jag ner väldigt mycket tid på motivet så jag får det så där bra som jag vill ha det.

Så här ser det ut i min skaparhörna för tillfället. Men jag sitter inte där och målar för det är alldeles för trångt. Så i stället blir det köksbordet som får stå till tjänst.



Min arbetsbänk

Arbetsbänken igen

1 kommentar:

Micha sa...

svar: fint de blir! hmm har aldrig hört talas om de^^