måndag 29 november 2010

Bilder från Julmarknaden

Här kommer det lite bilder från julmarknaden som var den 1:a advent. Brrr vad det var kallt ändå stod vi inne men visserligen inne i ett gammalt magasin utan värme. Korten är från den plan som jag och min sambo stod på. 3 våningar var det. Plus att de hade några inne i egendomen.  Jag fryser på bilderna.


Mina tavlor

Här är mitt bord

Jag bakom bordet kallt brrr

Hållare för hushålls papper

Min sambo fryser också

En av de andra utställarnas bord

Ormebackens gårdshandel intill oss

Vy över vårt plan av julmarknaden

Ännu en av utställarna



Tycker ni det ser trevligt ut ? Ja det var det verkligen också. Men dåligt med folk då vädret inte var på våran sida. Snöade hela dagen och blåste så det var inte många som vågade sig ut.

3 kommentarer:

eym sa...

hej! jätte fin blogg!
anmäl dig gärna till våran
veckans blogg! :)
vinnaren vinner länkning
i varje inlägg med garanti på
fler besökare! :)

gott nytt år/ eym

Darksess sa...

Det såg väldigt mysigt ut :) Mycket fint.

Gurkiss sa...

Vad en massa FIIIINT ni hade med och sålde på julmarknaden.

Kram Gurkiss