fredag 14 januari 2011

Förlackade skyltar och annat

Mitt nya hobbyrum/datarum


I dag har jag förlackat stora skyltar och även ´lite annat. Förlackning gör jag på alla de alster som jag målar. Jag vill ha en len yta att måla på då jag har slipat. Jag för min del tycker motiven blir finare då. Jag har tänkt att försöka komma igång en del igen, men får ta det jag orkar för tillfället då vänster hand fortfarande inte är bra.
Lite alster på gång


På bilderna jag lagt in ser ni mitt nya hobbyrum. Det är så skönt att ha ett sådant stort rum att sitta och jobba i. Vi har även våran lilla datorhörna i samma rum. Ändå finns det gott om utrymme så man slipper krocka med varandra då man är här inne på samma gång. 
Hela mitt arbetsbord


Undrar ni vad det skall bli för motiv på de stora skyltarna? jag har tänkt mig något naturmotiv. Sedan är det katter som ligger där. De blir hållare för hushållspapper då de är klara. Kommer lägga in bilder då de även är motiv på de ni nu ser omålat.

Bra med stora ytor

Inga kommentarer: