måndag 28 januari 2008

Webb-Butiken snart klar



Om ni visste hur mycket tid jag lagt ner på att få min webb-butik klar. Men nu är det inte så lång tid kvar innan jag kan publicera den för er som går och väntar.


Det är några fler bilder och priser som ska in. Och fotografierna måste vara bra så ni ser vad bilden föreställer. Jag har inte hunnit med att sitta och måla något men det kommer väl det med när allt förarbete är klart.

Längtar efter att få sitta och leka fram ett motiv på en mugg eller vem vet ett nyckelskåp.

Vill jag måla något som är större då blir en brevlåda till . Jag varrierar väldigt på mina motiv. Om någon beställer en brevlåda så får de i regel bestämma motivet själv. Troll har varit ett omtyckt motiv. Namn på locket och hälsning till brevbäraren på insidan är också ett omtyckt inslag som mina kunder tycker om. Vad jag brukar skriva avslöjar jag inte för då stjäl alla andra konsthantverkare min ideè.


Jeanette

Inga kommentarer: