måndag 7 januari 2008

E-Butik på gång !




Så mycket pyssel det är innan man kommer så långt som till att börja lägga upp en E-butik. Ni skulle bara vet vilken tid det tar. Hantverket jag gör kommer nu att säljas via denna butik som jag ska börja lägga upp i dagarna. Det är mycket färgsättning av sidan samtidigt så måste man tänka på så sökorden blir rätt. Jag inte är så insatt i datorvärlden så det kommer ta sin tid. Men tur är att jag har min sambo som vet mer, så det går fortare.

Det ska fotograferas och skrivas mycket innan ni kunder kommer få se det slutliga resultatet. Jag vill ju att min Webb butik ska vara så fin som möjligt. Och lätt för er att hitta på sidan. Träalster, handmålat, Smycken och Textil kommer finnas med i Butiken från början, kanske det kommer in annat hantverk längre fram. Det är ju bara bra om utbudet blir bättre när man har med duktiga konsthantverkare att göra.

Mina handmålade muggar får sin plats i butiken. Det är så skoj att äntligen kommit så långt som att börja med saiten. Under resans gång kommer jag att skriva om hur det går för mig. När den är klar så lägger jag ut länken här på sidan till butiken så ni kan titta in och vem vet kanske handla också.

Må så gott alla läsare
Jeanette

Inga kommentarer: