tisdag 26 augusti 2008

Nya örhängen i butiken



Så var det dags igen att sätta sig och författa i sin trevlig blogg.
Det har alltid för mig varit lätt att skriva. Medan regndropparna blöter ner växtligheten där ute så sätter jag fart här inne.


Nya örhängen i butiken har det blivit. Ganska många också vill jag lova. Det tog mig flera timmar att redigera och sedan sätta in i webb butiken. Någon dag efter så tillverkade jag en ny skiva eller rättare sagt en låda som jag så omsorgsfullt dekorerade med ett passande tyg. Sedan var det bara till att hänga upp dem på knappnålar och prismärka. Vet ni jag stack mig inte en endaste gång under tiden.

Att ha olika örhängen att välja mellan för kunderna tycker jag är bra.
För som tur är så har vi inte samma tycke och smak. Hur skulle det se ut om alla gick omkring med exakt lika på sig. Små pärlor och stora pärlor med olika färger och former bildar ett nytt örhänge, Okej jag menade två för i regel så säljs de parvis. Glömde säga att givetvis så är de nickel fria.


Jeanette

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina saker du tillverkar, ska bokmärka din sida & kika in regelbundet.

Mvh
Mona