måndag 18 augusti 2008

Nya brevlådor på gång




Har länge väntat på att få hit mer brevlådor att måla.
Men som ni vet så har det varit sommar och mycket för oss alla. Nya brevlådor på gång. Som jag vet får jag hit två i dag. Då har jag dem hemma för att kunna sätta mig och bestämma vad det ska bli för motiv på . Har tänkt att måla upp en till och ha en på reserv fall det inkommer någon beställning. Jag har så mycket som jag vill göra nu. Många idéer om saker som jag kommer att tillverka med mina skapande händer.


Vet ni det är bara det att jag är så trött. Men jag har sagt till mig själv att kämpa på. För det är ju så kul att skapa. Julen är ju snart här och då behöver det skapas både tomtar snögubbar och andra roliga julalster. Vem vet kanske jag kommer på något nytt i år. PÅ tal om jul. I morgon ska jag undersöka om jag kommer med på den julmarknad som är nere på Almnäs. Okej förlåt ni som inte vet vad Almnäs ligger ska få det förklarat i följande rader. Säg att ni är i den fina sommarstaden Hjo. Tag då bilen och åk ca 6 kilometer på väg 195 mot Jönköping. På en gul skylt till vänster står det just Almnäs åk ner på den vägen ca 2 kilometer så är ni framme. Skulle ni ta till höger på den stora vägen i stället så är ni välkommen att titta in i min lilla butik för där håller vi till.

Jag lovar att skriva och tala om fall jag kom med där nere. Det ska visst vara väldig jul stämning där har jag hört. Hoppas så på att få vara med.

Jeanette

Inga kommentarer: