torsdag 4 september 2008

Gåva till alla nya kunder

Ljusmanschett i luffarslöjd


Tänkte faktiskt ge GÅVA till alla nya kunder.
Det är en fin gest tycker jag. Det är mycket som man behöver tänka på när det gäller att marknadsföra sina butiker. Varför skriver jag butiker. Jo. En är ju här hemma och en har jag ju på nätet. Många är det som är inne på sidan och tittar.


Vet ni nu är det inte alls långt kvar???? Nä tänk en stund så kanske ni kommer på vad jag menar. Ledtråd jag är tidigt ute. Men i min bransch så måste man vara det. Har ni några förslag än tro? jag håller er på streck bänken en stund till.

Mycket idéer finns det för framtiden och butiken här hemma. Men än så länge vill jag inte yttra något om det hela. Ni som följer denna blogg kommer snart att få ta del av vad jag menar. Det är mycket som ska klaffa om det ska gå att genomföra. Men håll tummarna för oss.

Jag har även nytt på gång till butiken. Vad säger ni om handmålade t- shirt ? Känner en som målar bedårande fina sådana. Hon målar även på byxor och kjolar. Får väl se vad jag kommer ta med i butikerna.

Jag menar Julklappar som är unika . Det är just de du hittar i butikerna jag har.

Jeanette

GÅVA till alla nya kunder

Inga kommentarer: