söndag 14 september 2008

Vad gör en annons....





Härlig dag vi har haft i dag.
För tillfället så har det inte blivit målat något. Har i stället tänkt mer på att marknadsföra butiken.

Under hela tretton månader kommer jag ha en annons med på Fågelåsbladet .Vad gör en annons? Vi hoppas på att den ska få mer folk till att besöka butiken här hemma. Hörde av en tjej som jag vet har fått reklamblad att det pappret har nog blivit slängt. Synd tycker jag för det är så mycket fint här i butiken som de går miste om. Hoppas att mer folk ser annonsen nu när den kommer.

Man kan bara se till sig själv när det kommer reklam. Bläddrar igenom och slänger bort eller eldar med det i pannan. Så går det till i många hem vet jag. Men trägen vinner som det brukar heta. Och jag är trägen så nog kommer jag att vinna. Jag ger mig inte så lätt må ni tro.

Njut av höstens fina dagar. Vem vet kanske vi ses här hos oss i butiken.

Jeanette

Inga kommentarer: