måndag 6 oktober 2008

Snart Julmarknad













Tänk vad tiden går fort
. Snart julmarknad i HJO. Vi kommer att hålla till på park. Biolokalen om fler vet vad den ligger. Jag har fått plats inne och kommer att stå där med två bord. Varför två bord kanske ni undrar. Enkelt svar. Jag kommer att ha med mig utbud från butiken så därför så måste jag helt enkelt ha två bord.

Tänk de sa på turistbyrån att de serverar risgrynsgröt och skinkmacka. Härligt och snacka om gott. Tänker på när skinkan kommer ut från ugnen och man väntar på att få ta sig en skinkmacka med en god senap på. Mums vad gott. Det ska bli så skoj att stå där. Min sambo kommer att hjälpa mig den dagen. Vi hoppas att det kommer mycket folk och har de stora plånböckerna med sig. För det är så härligt att gå och även för oss utställare att vara på julmarknad.

Vilka tid kanske ni vill ha reda på
. Det är Lördag den 29 november mellan 10.00-17.00. Jag vet att jag gör reklam. Men vad då. Man måste om man ska få sålt något och framför allt synas bland er konsumenter. Har jag fel så rätta mig gärna med ett inlägg bland kommentarerna.


Hoppas vi ses där. Jeanette, Slöjdverkstan .se

Inga kommentarer: