tisdag 3 mars 2009

Så mycket pyssel




Har under förmiddagen hunnit med en hel del. Gick och strosade på Hem o Hobby i HJO. Så mycket pyssel de har. Färger, tyger, pynt och pyssel material mm. Man skulle vilja ha en större plånbok när man går där.Mena då inte storleken på plånbok utan innehållet skulle vara större.

Har funderingar på att börja göra egna kort. Har aldrig gjort det tidigare men hur svårt kan det va. Har ju sinne för färg och form så då är det väl bara till att sätta igång. Där finns mycket till just det ändamålet. Eftersom jag har svårt att hålla en pensel för tillfället så vore det ett alternativ.
Ska ner i slutet av veckan och köpa på mig en del för att sedan kunna sätta mig och skapa. Kul ska det bli att prova på något nytt.

Vi hann även med att klippa oss och det var på tiden för vi båda var så långhåriga. Nu har jag åter kort frisyr och det känns så härligt. På bilden en av de muggar jag målat.

Jeanette

3 kommentarer:

Bengt sa...

huu vilken läskog mugg. Ha en bra dag på er.

Bengt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Neha sa...

Sjukt snygg kopp