fredag 6 november 2009

Nu stundar julen
















Ja då är jag här igen och skriver i min blogg. Det var ett bra tag sedan såg jag.
Nu stundar julen och det är mycket som ska förberedas i våran butik och så även på webben. Jag har talat med de hantverkare som är med om att se till att få hit julalster. Och det hoppas jag verkligen på att det kommer att bli.

Mina tankar är att sy gardiner i rött till butiken här i Björneborg och verkligen få butiken att se så där mysig ut som man vill att det ska göra när det är jul. Hoppas att det även kommer att bli snö så man får den där härliga känslan som man hade som barn då julen började att närma sig. Ja ni så lyrisk man blir då man tänker tillbaka på sin barndom med många i släkten som firade jul tillsammans och hade det mysigt. Men nu är den tiden förbi och man gör så gott man kan få att få en underbar jul.

Lägger in lite bilder från butiken. Alster från mina hantverkare och kanske blir det någon bild från butikslokalen. Må så gott.

Inga kommentarer: