söndag 10 januari 2010

Nu har vi städat ut julen i butiken Björneborg




Ja nu är det gjort. Nu har vi städat ut julen i hantverksbutiken Björneborg. Det har tagit sin tid men fint blev det när jag var klar. Har till och med sytt gardiner med fina ceriseröda stora blommor på gulbeige botten. I ett av fönstren hänger en längd av spetts. Ljust och fint blev det.

Vi har mycket på gång här men det kommer jag att skriva om när det är mer bestämt på hur det kommer att bli. Men det är ju så mycket man måste gå igenom för att se om det går att genomföra. Blev ni nyfikna nu? ja då får ni helt enkelt vara det ett tag till. Jag lovar att berätta för er som läser min blogg.

Nu ska jag sluta för i dag för att ta hand om butiken och även sätta på en värmande kopp kaffe.
På bilden ett fint pennställ i ene, ni må tro att det luktar gott. Tillverkad av Henrik Rydberg från Göteborg.

God fortsättning på det nya året önskar jag och min sambo Tomas
Reblog this post [with Zemanta]

Inga kommentarer: