fredag 8 oktober 2010

Så var brödspaden klar

Har i dag suttit och målat klart brödspaden . Jag blev riktigt nöjd med den. Skoj att måla annat än troll som det har varit ett tag. Det kommer att bli två till brödspadar att måla. Men där har jag ej bestämt än vad det blir för motiv. Jul skall det i alla fall vara. Vi är ju där snart och vi som håller på med skapande har bråda tider för att få upp ett litet lager för att ha med på julmarknader som kommer. 

Här kommer bilder på brödspaden då den blev klar.

Min målade brödspade
Visst blev den underbar

Här på närmare håll

2 kommentarer:

Annelie sa...

Hej!
Jättefin blogg. :-)
Jag är med i en fototävling precis och gillar du mitt bidrag nr 5 så får du gärna rösta! ;-)

http://carolinedahlen.blogg.se/2010/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

Anonym sa...

Hej, Fin blogg!
Titta gärna på www.vinnare.net.
Där kan du få betalt för att klicka på länkar och ta del av roliga erbjudanden!
Bra tjänst!