fredag 30 maj 2008

Nytt på väg till butikerna

Solen skiner och det är ca 20 grader varmt. Härligt med värme efter allt trisst som tidigare gått i den grå skalan. Efter jag skrivit klart denna blogg ska jag ut i trädgården.

Nytt på väg till butikerna har jag valt att kalla denna blogg i dag. Ja det är så att innaom snar framtid kommer jag att få in tenntavlor med sex olika motiv. Dessa tavlor är helt bedårande fina och det ska bli så skoj att få dels med dem i webb butiken och även i butiken här hemma. Jag väntar med stor spänning varje dag på att det ska svänga upp en bil och leverera dem hit till oss.

Lena som tjejen heter som tillverkar dem gör även virkade fönsterlöpare som kommer vara med i samma paket.
Kameran står ladda så det är bara till att fotografera och sätta ut i webb butiken. Jag kommer hänga upp dem i butiken här hemma så den som kommer hit också har rätten till att köpa dem.

En sak till som är roligt är att nu har jag en alldeles egen dator som jag kan sitta och jobba vid. Den är så fin min HP Pavilion.

Jeanette

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!! jag skulle vilja fråga dig vart du får tag på formarna till tenn motiven :) om du vill svara på det ;)hittade ingen email så jag skrev här.

Ha en under bar dag och njut av solen!!

Anonym sa...

Det måste vara kul att jobba med hantverk och fysiska produkter. Verkar vara så mycket mer äkta än ringsignaler och sådant som snurrar runt i mina verksamheter.

Gratis ringetoner

Du verkar vara lyckligt lottad.