söndag 8 juni 2008

Lördagar och den nya butiken




Solen värmer oss även i dag. Nu är det kväll och jag sitter och tittar runt bland mina bloggar. Mycket att hålla reda på när man har några stycken som jag.


Lördagar och den nya butiken. Varför har jag valt att kalla bloggen så tro. -Jo. smart som jag är så förstår ju alla att butiken här hemma har öppet var lördag och att butiken är ny. Så nog kan man säga att jag tänkt genom det hela riktig ordentligt innan jag satte mig och skrev.


Var lördag är butiken öppen här hemma . Det har varit roligt att det kommit folk hit 2 och en halv mil härifrån och handlat för att de hört att det är så fina alster som finns i butiken. Det glädjer mig verkligen. Vi är i dag hela nio olika konsthantverkare plus mig själv så då är vi just det tio stycken.


Här finns det både träalster, handmålade alster ,textil, smycken, kramdjur, luffarslöjd ,handvirkat till Barbie och hemmet, stickat, handgjorda kort på syrafritt papper och snart även tenntavlor och mycket mer. Skulle jag skriva upp alla alster som finns här hemma i butiken och även i webb butiken skulle jag behöva sitta uppe hela natten och skriva.


Må så gott och få i er mycket vätska i värmen.


Jeanette

Inga kommentarer: