torsdag 3 juli 2008

Butiksnyhet







Börja med att tänka på en nyhet. När det gäller slöjd så slår det mig hur mycket nyheter det finns för den köpglade. Butiksnyhet är i dag att jag har öppnat en dag till i veckan . Alltså i butiken här hemma. I dag var premiär för onsadagsöppning. Tänkte att det vore ju bra när det är mer turister i farten.


Jag har en nyhet till vad det gäller min webb butik. Vet ni nu har den fått sig en ansiktslyftning. Jag är så glad för min nya sida. Adressen är den samma som förut. Och för er som inte varit där förut så ligger den som en favorit här på sidan. Bara till att klicka och gå in och titta runt. Vem vet kanske du hittar något som du nu på ett lättare sätt kan handla via kort. Allt för att kunden ska ha det så smidigt som möjligt.


Jag har inte hunnit med att få in alla bilder än men lugn det kommer att finnas till hands under Juli . Det är många som ska in och det är det som tar tid. Men jag lovar att det kommer att bli så bra som det kan bli.


Trevlig sommar vill jag passa på att önska er.

Jeanette

Inga kommentarer: