onsdag 9 juli 2008

Webb butiken snart klar
















Vad jag har slitit med att fotografera
allt som ska in i den nya webb butiken. Snart klar. Jag har suttit en hel del i dag och nu i kväll för att få gjort så mycket som möjligt. Men vad händer då? jo det börja krångla så jag var tvungen att lägga ner för i dag.


Nya tag i morgon igen när man känner sig lite piggare.
Nu är klockan snart 23.00 och det är alldeles bäcksvart utanför vårt fönster här på kontoret. Men det är ju så när natten faller in.


Jag kom på att jag skulle behöva fotografera några alster till.
Men för tillfället så har vi ingen kamera så då blir det till att låna igen. Tur att man har snälla vänner som ställer upp när det behövs. Det är klart det brukar vi göra också när de behöver.Hundvakt brukar det i regel vara.


I dag har affären varit öppen här hemma
men det har inte varit en enda här i dag. Men är man i sådan här bransch så får man tåla det med. Men det skulle vara roligare om någon kommit och handlat av de vackra alster som finns i butiken här hemma.

Nu till helgen är det Hjo mässan som drar ca 75 000 besökare till lilla Hjo. Vi ska åka dit på fredag har vi tänkt. Min sambo har aldrig gått där tidigare så det blir en ny upplevelse för honom. Jag själv har stått där och sålt tidigare. Men det är några år sedan. Ordningen har visst ändrat sig och det är mindre med utställare nu än då jag var med.

Hoppas det blir fint väder. De önskar jag verkligen de som står där och säljer och även besökarna också.
Jeanette

Inga kommentarer: