söndag 19 oktober 2008

Julen står för dörren




Nu är det så att julen står för dörren.
Lådan med de alster som redan är klara ska packas upp. Och övrigt som går i julens tecken ska fram. Det ska bli så skoj att dekorera om i vår butik. Fast det än är långt innan jul så måste det fram. Såg i en matbutik i går att de tagit fram julmust och pepparkakor. Tidigare i veckan på ett annat ställe så var redan julpyntet framme.

Har kommit ganska långt i mitt målande av tomtar och snögubbar. Så jag kommer nog hinna med annat också.. När jag sitter och målar växer många idéer fram så det är jag inte rädd för. Skulle vilja komma på något nytt som inte tar allt för lång tid. Och ej heller kostar för mycket att tillverka. För det får ju inte bli allt för dyrt för er kunder.

Nu när jag skrivet färdigt detta inlägg så är det dags att titta till en sida till. Sedan ska jag ut i ateljén och måla igen. Må så gott till vi hörs i nästa inlägg.

Jeanette

Inga kommentarer: