tisdag 14 oktober 2008

Snart öppnar julkategorin......



Jag hart länge funderat på när jag ska öppna kategorin jul i webb butiken. Snart öppnar julkategorin. Vad säger ni är det för tidigt nu i slutet av denna månaden ? Ja nu ställer jag frågan till er som läser denna blogg. Är det fräckt tycker ni ? Men det är väl kul att få säga sin mening någon gång. Fast detta inte är något forum så är det alltid roligt med en kommentar eller fler.


Jag har en hel del som jag kommer att ta kort på.
Sedan ska det skrivas om det som läggs in i butiken och det tar längre tid än vad man tror. Nu ska här även skrivas till de som är med om de har något i julens tecken som de vill ha med. Träalster ska målas som har med julen att göra virka lite till och vem vet kanske hinner jag med att måla några muggar som har med jul att göra.


Så välkommen in och titta på det som finns i butiken. Julklappar är det alltid bra att vara ute i god tid för. Här i butiken finns det inte massor i lager utan som hemslöjdare eller konsthantverkare är det inte mängden som räknas. Det är kvaliteten i första hand.

Jeanette

Inga kommentarer: