fredag 26 december 2008

Vart tog Julen vägen



Jag vart tog Julen vägen. Den har ju bara rusat iväg. Lugn har den varit både vad det gäller privat och i webb butiken. Håller folk i sina pengar så här i låg konjunktur tiderna ? Är det så tro. Jag kämpar på för att få folk att handla via butiken. Mycket nytt har kommit in och det kommer mer framöver. Man får fortsätta i de banor man gör och hoppas på att året 2009 ska ge med sig mer.

Nej då jag klagar inte men jag tänker bara på er som går miste om allt fint som konsthantverkarna tillverkat för er del. De ligger mycket arbete bakom de som vi skapat. Och vet ni vi har väldigt roligt när vi sitter där och skapar med våra händer och ser hur alstret växer fram.


Jag ska i alla fall sätta mig i dagarna och jobba med det jag känner för att göra. Som ni vet så behövs det ju fyllas på i butiken även från min sida. Önskar er en fin fortsättning.

Och ett fint Gott nytt 2009.
Jeanette

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Det var kul att träffa er hos Monica på juldan, hoppas jag får tid över snart att ta svängen förbi er och kolla in era saker.
Kram Evelin