söndag 4 januari 2009

Nytt År och nya tag....



Så har vi kommit in på året 2009. Nytt år och nya tag med skapandet och om strukturering i webb butiken. Jag har bestämt mig för att se till att de som är med uppgraderar med nytt. Och sedan har jag ju nytt på gång också till butiken. Ja så får det bli. Man kan ju inte köra på som vanligt hela tiden. Man måste förnya sig och även de som är med.

Inom kort kommer jag ha med Pärlbroderi. Det ska bli så skoj att få med Görel från Uddevalla som tillverka dessa bedårande alster med små, små pärlor. Kan tänka mig att det är väldigt smått att jobba med. Men ni får gå in i butiken i slutet av veckan. Till dess ska jag säkert hunnit med att lägga in av de alster som är på väg. Som ni vet så tar det sin tid att fotografera, redigera, skriva och sedan lägga ut till försäljning.

Önskar i vilket fall som helst henne varmt välkommen in i gänget. Och hoppas på att 2009 ska bli ett bra år med mycket försäljning för oss alla. Bilden i dag är från min Ateljé där jag har alla alster som är med i webb butiken på plats i olika hyllor. Så skulle någon vilja komma hit hem så skicka ett mail så löser vi det.

Jeanette

2 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning! =)
Är det något nytt som önskas i butiken så skicka ett mail, jobbar med ett kortbyte nu men kan säkert hinna med lite annat också!
Kram

Anonym sa...

Nu har jag justerat mina favoriter och hoppas du har det bra!
Ska bli kul att se pärlbroderierna senare! =)
Kram Elenor