lördag 17 januari 2009

Nya nyckelskåp..
















Nu äntligen har jag nya nyckelskåp. Skulle vara tre men det ena sprack dörren på så det fick jag slänga. Synd för det skulle blivit sjömotiv på det skåpet. men så är det. Får skaffa nytt och måla längre fram.
Det två som jag målade finns nu i webb butiken och jag kommer förmedla bild här också. Så var inte oroliga för det. Ni ser dem ju redan över min text.

För övrigt är det ganska lugnt för tillfället både i butiken och med mitt skapande. Mår ju inte så bra men det ska väl vända som allt annat hoppas jag. Vill ju så mycket. Jag har i vilket fall som helst nu vägt allt som finns med på sidan. Det är inlagt ett program nu i butiken som hjälper mig räkna ut rätt porto på de som ni kunder inhandlar. Väldigt smidigt.


Jag har även tagit bort en del hantverk från sidan. För att få in annat nytt så kunderna ser att det inte är samma hela tiden. För ni vet då återvänder inte kunder.

Om det är någon som läser mina inlägg och vet var jag kan få tag på någon som tillverkar luffarslöjd så vore jag väldigt glad om ni skickar ett mejl till mig om det finns intresse av den person att vara med i det glada gänget i min butik. Jag letar givetvis själv också. Så vi får se vad som händer framöver.

Jeanette

Inga kommentarer: