onsdag 28 januari 2009

Vad händer i webb butiken ?






Att driva en sida som hjälper upp webb butiken är inget svårt alls. Det finns mycket att skriva om fast kanske inläggen inte ligger så tätt. Vad händer i webb butiken ? Jag håller koll på den varje dag minst tre gånger om dagen. Varför så ofta kanske ni undrar. Jo det är ju en butik som man på ett enkelt och bekvämt sett kan handla i via webben. Måste gå in och se om det ligger någon order. Där av de täta besöken.

För övrigt så kommer det under morgondagen in fler alster vad det gäller pärlbroderi. Jag ska bara fotografera det först redigera och sedan lägga ut till försäljning. Så går det till var gång jag lägger in ett nytt alster till försäljning. Givetvis så skriver jag om var sak också.

Jag letar också under tiden efter fler som skulle tänka sig att vara med. Vad jag skulle vilja få tag i är någon som tillverkar luffarslöjd och någon som är duktig på att sy. Spis handdukar och sydda gryt lappar vore inte så dumt att få med. Vad det gäller luffarslöjd så vet jag att det finns mycket att välja mellan. Både skålar, karott underlägg, bröd naggar och ljusstakar. Finns även de konsthantverkare som gör annat också.

Så om någon läser detta så var inte rädd för att höra av er. Vem vet kanske är det just dig jag går och väntar på. Dagens bild en provsticka till baket eller potatisen. Här med svarvad knopp. Tillverkad av Ronny Karlsson Mullsjö.

Jeanette

3 kommentarer:

Philura sa...

Hej!

Själv så tillverkar jag lite luffarslöjd, jag kan tillverka både det ena och det andra. Besök gärna min blog och kika bakåt i tiden eller maila philura@passagen.se

Mona sa...

Hej!
Min pappa är hur duktig som helst på luffarslöjd. Kolla hans sida på http//:www.luffarstigen.se Han fixar det mesta. Min faster håller också på med detta, hennes sida är länkad från hans sida. Bor i Jönköpingstrakten med, lite plus?

Mona sa...

http://www.luffarstigen.se ska det ju vara, blandar så ofta ihop det där :)