onsdag 11 februari 2009

Silversmycken


Sitter här igen och lägger in ett nytt inlägg i min blogg. Såg att det var ett tag sedan jag var här. Bättre sent än aldrig.

Silversmycken har jag valt som överskrift i dag. Varför har jag då gjort det? Jo av den enkla anledningen att nu finns det nya silversmycken i min webb butik. Så då måste jag göra reklam. Och ni vet väl att det kommer man långt med. Vad skulle man göra om inte det fanns.
Förmodligen så skulle ingen gå in och undersöka vad som händer på sidan och inga kunder skulle hitta dit.

Oturligt är att för tillfället så ligger sidan nere pga att de som håller i mitt domän har problem. Men jag ska ringa dem i morgon och se till att sidan kommer igång igen. För så här vill jag absolut inte ha det.

Dagens bild halsband Flower Power i 925s. Snodd i gummi med låsning även det i silver. Finns till försäljning i webb butiken. Tillverkad av vår guldsmedslärling Jeanette Oldberg Södertälje

Jeanette

Inga kommentarer: