måndag 16 februari 2009

Luffarslöjd och Sytt


Tänk här sitter jag och ser mig omkring efter fler som vill vara med i min webb butik. Och vad händer.- Jo jag får kommentar till denna sida från en omtänksam dotter som ger mig en länk till hennes pappas sida. Han är sååååå duktig skrev hon. Länkar till honom här på sidan.

Och efter att ha varit inne på just hans sida så kan jag inte göra annat än att hålla med. Jätteduktig skulle jag vilja säga. Har skickat en förfrågan till honom om han skulle tänka sig att vara med i webb butiken. Så håll tummarna. För jag själv skulle jätte gärna vilja ha med Stig som han heter.

När jag var inne på en av mina andra sidor så fick jag ett personligt meddelande från en vän på Spaces live. Hon syr väskor och byxor i fräcka tyger och det är ju inget som jag tackar nej till heller. Så nu väntar jag på bilder från henne så jag får se hur de ser ut. SPÄNNANDE VÄRRE.

Kul att folk hör av sig för att vara med. Blir så glad för det. JIIIIPPPPI. Dagens bild. Från min atelje där jag har allt upphängt eller liggande på hyllor som finns till försäljning i webb butiken.

Jeanette

Inga kommentarer: